دانلود و ترجمه ی آهنگ Yar Gitme از اسماعیل یکا
دانلود و ترجمه ی آهنگ Yar Gitme از اسماعیل یکا
دانلود و ترجمه ی آهنگ Yar Gitme از اسماعیل یکا


فوق العاده | پیشنهاد برای دانلود    

ترکیش موزیک دی ال ، دانلود آهنگ های جدید ترکی،دانلود اهنگ ترکی با لینک مستقیم،دانلود اهنگ شاد ترکی،دانلود آهنگ های جدید ترکی 2015 ، ترکیه 2015،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود اهنگ های برتر ترکیه،دانلود کلیپ های ترکی ، دانلود آلبوم های جدید ترکیه

دانلود آهنگ های شاد ترکیه ، دانلود اهنگ شاد ترکیه جدید ،دانلود آهنگ های ترکیه ،دانلود آهنگ های جدید ترکیه،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه 2015،دانلود آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه غمگین،دانلود تمامی آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکی استانبولی،دانلود آهنگ های ترکی 2015،دانلود آهنگ های ترکیه ای جدید

برای دانلود آهنگ و مشاهد ی ترجمه به ادامه مطلب بروید.


sarıl bana can bırakma beni

توی آغوشت بگیر جان(دل من)، منو رها نکن


üzme seven bu yüreğimi

این دل عاشقمو ناراحت نکن


ne olur bu aşkımızı öldürmeyelim

التماس می کنم این عشقمونو از بین نبریم


yazık günah denir buna bitirmeyelim

گناه داره این عشقو تمومش نکنیم

söyle bunu sen nasıl yaparsın

بگو تو چطوری می تونی این کارو بکنی؟


bütün hayallerimi nasıl yıkarsın

چطوری می تونی همه ی آرزوهامو خراب کنی؟


öyle güzel günler yaşamıştık

اون همه روزای خوبی رو زندگی کرده بودیم


bunları sen unutamazsın

اینارو تو نمی تونی فراموش بکنی

ben sana çokmu geldim

من بهت زیادی اومدم؟


yoksa bir hata mı ettim

یا نکنه یه خطایی کردم؟


ne olursun sevgilim

عشق من ازت خواهش می کنم...


bu aşkımızı öldürmeyelim

...این عشقمونو از بین نبریم

seni mutlu edebilmek için gözbebeğim gibi sevdim

واسه اینکه تو رو خوشحال کنم مثل مردمک چشمم دوسِت  داشتم


senden bu güne kadar hiç birşey istemedim

تا حالا ازت هیچی نخواستم


ama ilk defa birşey istiyorum

اما برای اولین بار یه چیز می خوام:

yar gitme ben sensiz yaşayamam

یار نرو ، من نمی تونم بی تو زنده بمونم


yar gitme gözbebeğimsin dayanamam

یار نرو، نور چشممی نمی تونم تحمل کنم


dur gitme seviyorum unutamam

بمون نرو، دوست دارم نمی تونم فراموشت کنم


yar gitme içimdesin atamam

یار نرو، توی وجودمی نمی تونم از دلم بندازمت

canım,aşkım,bitanem,herşeyim seni çok seviyorum

جانم، عشقم، یکی یدونم، همه چیزم تو رو خیلی دوس دارم


sen olmazsan ben ne yaparım ben sensiz yaşayamam ki

اگه تو نباشی من چیکار می کنم، من بی تو که نمی تونم زندگی کنم


bak bak daha gitmeden yıkıldı dünyam

ببین، ببین هنوز نرفته دنیام خراب شده


sevenlere hep kıyarlar kıyıpta hic acımazlar

به عاشقا همیشه ظلم می کنن و هیچ رحمی نمی کنن


 neolur sende onlardan olma saril bana canim

خواهش می کنم تو هم از اونا نشو، توی آغوشت بگیر جانم

sen gidersen yasayamam

اگه تو بری نمی تونم زنده بمونم

sensiz hayatta olamam

بی تو نمی تونم تو زندگی باشم

bak gitmeden yikildi dunyam

ببین هنوز نرفته، دنیام خراب شده

sevenlere hep kiyarlar kiyip da hic acimazlar

به عاشقا همیشه ظلم می کنن و هیچ رحمی نمی کنن

sende onlardan olma beni yanliz birakma

تو هم از اونا نشو، منو تنها نذار

söyle söylediklerin gerçek mi

بگو گفته هات درسته؟


seven insan hiç terk eder mi

هیچ یه انسان عاشق آدمو ترک می کنه؟


hani severdin, hani beklerdin

چی شد تو که دوسم داشتی، چی شد تو که منتظرم میموندی


canım diyen o sen değilmiydin

اونیکه برام جانم می گفت مگه تو نبودی؟

sevgilim seni çok özlüyorum

معشوقم خیلی انتظار تو رو کشیدم(دلتنگت شدم)...


canımdan daha çok seviyorum

...حتی از جونم هم خیلی دوست دارم...


sen benim herşeyimsin

...تو همه چیز منی...


diye söyleyen sen değilmiydin

...مگه اینا رو تو نمی گفتی؟(۳جمله ی بالایی)


sen olmazsan yaşayamam ki

تو نباشی نمی تونم که زندگی کنم...


sensizliğe dayanamki

...بی تو نمی تونم که تحمل کنم...


senden asla ayrılmam

...از تو هرگز جدا نمیشم...


diye ağlayan sen değilmiydin

...مگه اونی که اینا رو می گفت و گریه می کرد تو نبودی؟(۳ جمله ی بالایی)

sevenlere işte böyle kıyarlar

به عاشقان اینجوری ظلم می کنن


seviyorum diye hep aldatırlar

دوست دارم میگن و همیشه خیانت می کنن


ne olur sende onlardan olma

التماس می کنم تو هم از اونا نباش


sarıl bana canım

تو آغوشت بگیر جانم

 

 

 

  
اگر این مطلب برای شما مفید بود با کلیک بر روی +1 به این مطلب امتیاز دهید