دانلود و ترجمه ی آهنگ Sultanim از Mustafa Ceceli
دانلود و ترجمه ی آهنگ Sultanim از Mustafa Ceceli
دانلود و ترجمه ی آهنگ Sultanim از Mustafa Ceceli


فوق العاده | پیشنهاد برای دانلود    

ترکیش موزیک دی ال ، دانلود آهنگ های جدید ترکی،دانلود اهنگ ترکی با لینک مستقیم،دانلود اهنگ شاد ترکی،دانلود آهنگ های جدید ترکی 2015 ، ترکیه 2015،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود اهنگ های برتر ترکیه،دانلود کلیپ های ترکی ، دانلود آلبوم های جدید ترکیه

دانلود آهنگ های شاد ترکیه ، دانلود اهنگ شاد ترکیه جدید ،دانلود آهنگ های ترکیه ،دانلود آهنگ های جدید ترکیه،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه 2015،دانلود آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه غمگین،دانلود تمامی آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکی استانبولی،دانلود آهنگ های ترکی 2015،دانلود آهنگ های ترکیه ای جدید

برای دانلود آهنگ و مشاهد ی ترجمه به ادامه مطلب بروید.


Can yakan gözlerini bak görmeye geldim
ببین اومدم چشمات که جانسوزه رو ببینم
Abuhayat sözlerinle gül olup yeşermeye geldim
اومدم با حرفای زندگیت گل بشم و جوانه بزنم
Ben aciz ben yarım sana tamam olmaya geldim
من درمانده ، من نصفه ، برای کامل شدن اومدم پیش تو
Şeyda bülbüller gibi gül dalına konmaya geldim (x2
مثل بلبل های شیدایی ؛ اومدم تا پشت گل ها بشینم

Yanar içim senden öteye yer yok
درونم میسوزه ، بیشتر از تو ( غیر از تو ) جایی نیست
Yanar sözlerim, bakamam gözlerine
حرفام میسوزه ، نمیتونم به چشمات نگا کنم

Canımdan başka servetim yokken, canımdan geçmeye geldim (x2
در حالی که غیر از جونم ثروتی ندارم ، اومدم از جونم بگذرم
Kabul et ne olur ey sultanım, aşkınla yanmaya geldim
قبول کن ؛ چی میشه ؟! ای سلطانم ، اومدم با عشقت بسوزم

Dağ taş toprak iken umman olmaya geldim
در حالی که کوه و سنگ و برگ هستم ؛ اومدم دریای عمان بشم
Aşksız biçareyken, kendimi bulmaya geldim (x2
در حالی که یک بیچاره ی بی عشق هستم ، اومدم خودمو پیدا کنم
Yalana meyil ederken gerçeği görmeye geldim
در حالی که میلم به دروغ هست ، اومدم واقعیتو ببینم
Yaşayan bir ölüyken gönlünde doğmaya geldim
در حالی که یک مرده هستم که دارم زندگی میکنم ، اومدم تو قلبت متولد بشم

Yanar içim senden öteye yer yok
درونم میسوزه ، بیشتر از تو ( غیر از تو ) جایی نیست
Yanar sözlerim, bakamam gözlerine
حرفام میسوزه ، نمیتونم به چشمات نگا کنم

 

 

  
اگر این مطلب برای شما مفید بود با کلیک بر روی +1 به این مطلب امتیاز دهید