دانلود و ترجمه ی آهنگ پروانه از Mustafa Ceceli
دانلود و ترجمه ی آهنگ پروانه از Mustafa Ceceli
دانلود و ترجمه ی آهنگ پروانه از Mustafa Ceceli



فوق العاده | پیشنهاد برای دانلود    

ترکیش موزیک دی ال ، دانلود آهنگ های جدید ترکی،دانلود اهنگ ترکی با لینک مستقیم،دانلود اهنگ شاد ترکی،دانلود آهنگ های جدید ترکی 2015 ، ترکیه 2015،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود اهنگ های برتر ترکیه،دانلود کلیپ های ترکی ، دانلود آلبوم های جدید ترکیه

دانلود آهنگ های شاد ترکیه ، دانلود اهنگ شاد ترکیه جدید ،دانلود آهنگ های ترکیه ،دانلود آهنگ های جدید ترکیه،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه 2015،دانلود آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه غمگین،دانلود تمامی آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکی استانبولی،دانلود آهنگ های ترکی 2015،دانلود آهنگ های ترکیه ای جدید

برای دانلود آهنگ و مشاهد ی ترجمه به ادامه مطلب بروید.


Ay Damlar Yüzüne Ben izlerim Seni
قطره ماه روی صورتت ،  من تورو تماشا میکنم


Bir Gölge Gibi Bırakmam Peşini

مثل یک سایه ، ولت نمیکنم

 

Rüzgarda Savrulan Taç Yapraklar Gibi

مثل تاج برگ ها ، دمیده شده در روزگار

Buldum Eşimi Bırakmam

پیدا کردم همسرم رو ، ول نمیکنم

 

Öncesi Sonrası Bitti Bu Son Durak

اول و بعدش تموم شد این تصمیم آخر

 

Bir Karar Değil Ki Bu Kalbimin Emrine Uymak

این یک تصمیم نیست که مطابق دستور قلبم

 

Ben Elini Diye Ateşi Tuttum Ayyy

من با گفتن دستت آتش رو گرفتم آآآی

 

Artık Ne Acıtır Beni Ne Korkutur Ne Yakar

دیگه منو چی آزار میده ، چی میترسونه ، چی آتیش میزنه

 

Son Pervane Nasıl Ölümüne Uçar

پروانه آخر چطوری برا مرگش پرواز میکنه

 

Aşkın Vurduğu Yerde Gül Üstüne Gül Açar

جایی که عشق میزنه گل روی گل باز میشه

 

İster Benle Yürü ister Yolda Bırak

میخوای با من راه بیا میخوای تو راه ول کن

 

Benden Geçsen Bile Ben Geçmem Senden

اگر حتی تو از من بگذری من از تو نمیگذرم

 

Öptüm Bir Kere Sürer Yanmak

یه بار طولانی و آتشین بوسیدم

 

  
اگر این مطلب برای شما مفید بود با کلیک بر روی +1 به این مطلب امتیاز دهید