دانلود و ترجمه آهنگ Azar azar از ماهسون
دانلود و ترجمه آهنگ Azar azar از ماهسون
دانلود و ترجمه آهنگ Azar azar از ماهسون




فوق العاده | پیشنهاد برای دانلود    

ترکیش موزیک دی ال ، دانلود آهنگ های جدید ترکی،دانلود اهنگ ترکی با لینک مستقیم،دانلود اهنگ شاد ترکی،دانلود آهنگ های جدید ترکی 2015 ، ترکیه 2015،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود اهنگ های برتر ترکیه،دانلود کلیپ های ترکی ، دانلود آلبوم های جدید ترکیه

دانلود آهنگ های شاد ترکیه ، دانلود اهنگ شاد ترکیه جدید ،دانلود آهنگ های ترکیه ،دانلود آهنگ های جدید ترکیه،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه 2015،دانلود آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه غمگین،دانلود تمامی آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکی استانبولی،دانلود آهنگ های ترکی 2015،دانلود آهنگ های ترکیه ای جدید

برای دانلود آهنگ و مشاهد ی ترجمه به ادامه مطلب بروید.


ŞARKI :Azar Azar
ترانه : آهسته آهسته


SESLENDiREN : Mahsun Kırmızıgül
خواننده : ماهسون کیرمیزگول

 

bir rüzgarda kırılacak dalmıydım

شاخه ای  بودم که با نسیمی جدا شدم ...

 

ben ağlarım ben yanarım kime ne

من گریه می کنم من می سوزم به کسی چه مربوط

 

ah çekmeden yıkılacak dal mıydım

شاخه ای بودم که با آهی افتادم

 

yaz gelmeden kışlar düştü gönlüme

به جای بهار ،زمستان به قلبم افتاد

 

kader örmüş ağlarımı azar azar

سرنوشت سفیدی هایم را می ریسد آهسته آهسته

 

çalmış bir bir yıllarımı azar azar

یکی یکی سالهایم را می تند  آهسته آهسته

 

yandı gönlüm yüz yerinden azar azar

دلم از صد جا سوخت آهسته آهسته

 

tüketmişler hayatımı azar azar

تمام کردند زندگیم را آهسته آهسته

 

dört yanıma vefasızlar sarılmış

هر چهار طرفم را بی وفاها گرفته اند

 

umutlarım güpe gündüz çalınmış

امیدهایم در طول روزها از بین رفته اند

 

bilmiyorum kime hesap sorayım

نمی دانم به کی باید حساب پس بدهم

 

garip gönlüm bana bile darılmış

دل غریبم به من تنگ می آید

 

kader örmüş ağlarımı azar azar

سرنوشت سفیدی هایم را می ریسد آهسته آهسته

 

çalmış bir bir yıllarımı azar azar

یکی یکی سالهایم را می تند آهسته آهسته

 

yandı gönlüm yüz yerinden azar azar

دلم از صد جا سوخت آهسته آهسته

 

tüketmişler hayatımı azar azar

تمام کردند زندگیم را آهسته آهسته

 

 


  
اگر این مطلب برای شما مفید بود با کلیک بر روی +1 به این مطلب امتیاز دهید