دانلود آهنگ جدید و زیبای سروش دادخواه به نام رویا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت 320 – 128 +  پخش آنلاین

Download Soroush Dadkhah New Music Called Roya

ترانه و آهنگ : سروش دادخواه ، تنظیم : مومو رضا ، میکس و مسترینگ : احسان جوادی

عکس دانلود آهنگ جدید سروش دادخواه بنام رویا

 

 

 

 

متن آهنگ جدید سروش دادخواه به نام رویا

از اون لحظه که دل به تو دادم
فقط چشمای تو مونده یادم
غمی نمیاد توی روزگارم
تا تورو دارم
چه خوبه نفس میکشی پیشم
دارم از عطرت دیوونه میشم
میخوام از همه دنیا جدا شم
که با تو باشم

شبیهِ رویاس
چشمای تو همه دنیاس
عشق تو نگاه تو پیداس
عشقم این لحظه ها با تو چه زیباست
شبیهِ رویاس
این خونه نزدیک دریاس
هر چی که دوس دارم اینجاست
عشقم این لحظه ها با تو چه زیباست

***
هیچی برای ما از روی عادت نیست
حواس ما دیگه اصلا به ساعت نیست
حتی نمیدونم کنار تو کجام
انگار که با تو رو ابرام
چه خوبه نفس میکشی پیشم
دارم از عطرت دیوونه میشم
میخوام از همه دنیا جدا شم
که با تو باشم

شبیهِ رویاس
چشمای تو همه دنیاس
عشق تو نگاه تو پیداس
عشقم این لحظه ها با تو چه زیباست
شبیهِ رویاس
این خونه نزدیک دریاس
هر چی که دوس دارم اینجاست
عشقم این لحظه ها با تو چه زیباست

 

((برای حمایت از خواننده در پایین روی g+1  کلیک کنید))