دانلود آهنگ های جدید | ماهسون

 آهنگ ها و آلبوم های جدید ترکیه

Download New Music

TurkishMusicDl

ترکیش موزیک


ترکیش موزیک دی ال ،آهنگ،ترکیه،اسماعیل یکا،ماهسون،دانلود آلبوم جدید،دانلود جدید ترین آلبوم های ترکیه،دانلود آهنگ های برتر ترکیه،دانلود آهنگ های گلچین ترکیه،دانلود آهنگ هایMahsun Kırmızıgü،دانلود آهنگ های گلچین ترکی دانلود آهنگ های تارکان  دانلود شاد ترین های    دانلود اهنگ های غمگین ترکیه   دانلود شاد ترین های 2015  دانلود آهنگ های شاد ترکی Mahsun Kırmızıgü  دانلود برترین های Mahsun Kırmızıgü   دانلود آهنگ های گلچین ماهسون  دانلود آهنگ های عاشقانه ی ماهسون  دانلود برترین های ماهسون

متن آهنگ در ادامه ی مطلب

yokluklara gögüs gerdim

سینه ام را جلوی سختیها (نداری ها) سپر کردم

hep sabrettim kader dedim

همش صبر کردم گفتم شاید سرنوشتم اینه

acilarla cilelerle bugünüme böyle geldim

تو سختیها بدبختیها به چنین روزی رسیدم (موفق شدم)

yokluklara gögüs gerdim

سینه ام را جلوی سختیها (نداری ها) سپر کردم

hep sabrettim kader dedim

همش صبر کردم گفتم شاید سرنوشتم اینه

acilarla cilelerle bugünüme böyle geldim

تو سختیها بدبختیها به چنین روزی رسیدم (موفق شدم)

yikilmadim ayaktayim

زمین نخوردم سر پا هستم

dertlerimle bas basayim

با درد هام دست و پنجه نرم می کنم

zalimlere kötülere yenilmedim buradayim

جلوی ظالمان ستمکاران تسلیم نشدم و اینجا هستم

yikilmadim ayaktayim

زمین نخوردم سر پا هستم

dertlerimle bas basayim

با درد هام دست و پنجه نرم می کنم

zalimlere kötülere yenilmedim buradayim

جلوی ظالمان ستمکاران تسلیم نشدم و اینجا هستم

yikilmadim acilardan

زمین نخوردم از سختیها

yikilmadim yoksuluktan

زمین نخوردم از نداری ها

yikilmadim yanlizliktan

زمین نخوردم از تنهایی ها

yikilmadim yikilmadim

زمین نخوردم زمین نخوردم

yikilmadim cilelerden

زمین نخوردم از بدبختی ها

yikilmadim sensizlikten

زمین نخوردم از بی تو بودن

yikilmadim bu dertlerden

زمین نخوردم ازاین دردها

yikilmadim yikilmadim

زمین نخوردم زمین نخوردم

sonu gelmez yarinlardan

تا این فرداهابه پایان نرسه

acilarla doluyum ben

من از سختیها پر هستم

her sarkida duygulanan

از احساس هر شعر غمگینی

o hasretin ogluyum ben

من پسر اون حسرت کشیده ام

sonu gelmez yarinlardan

تا این فرداهابه پایان نرسه

acilarla doluyum ben

من از سختیها پر هستم

her sarkida duygulanan

از احساس هر شعر غمگینی

o hasretin ogluyum ben

من پسر اون حسرت کشیده ام

yikilmadim ayaktayim

زمین نخوردم سر پا هستم

dertlerimle bas basayim

با دردهام دست و پنجه نرم می کنم

zalimlere kötülere yenilmedim buradayim

جلوی ظالمان ستمکاران تسلیم نشدم و اینجا هستم

yikilmadim ayaktayim

زمین نخوردم سر پا هستم

dertlerimle bas basayim

با دردهام دست و پنجه نرم می کنم

zalimlere kötülere yenilmedim buradayim

جلوی ظالمان ستمکاران تسلیم نشدم و اینجا هستم

yikilmadim acilardan

زمین نخوردم از سختی ها

yikilmadim yoksuluktan

زمین نخوردم از نداری ها

yikilmadim yanlizliktan

زمین نخوردم از تنهایی ها

yikilmadim yikilmadim

زمین نخوردم زمین نخوردم

yikilmadim cilelerden

زمین نخوردم از بدبختی ها

yikilmadim sensizlikten

زمین نخوردم از بی تو بودن

yikilmadim bu dertlerden

زمین نخوردم از این درد ها

yikilmadim yikilmadim

زمین نخوردم زمین نخوردم

sonu gelmez bu yollarda acilarla doluyum ben arkadas

تا این راهها به پایان نرسه من از سختیها پر هستم رفیق

her sarkida hüzünlenen ben o hasrettin ben o gurbettin ben o topragin ogluyumarkadas

از احساس هر شعر غمگینی من اون حسرت کشیده ام من او ن غربت کشیده ام من پسر اون خاکم رفیق

yikilmadim ayaktayim dertlerimle bas basayim zalimlere kötülerevedeserrefsizlereyenilmedimburadayim

زمین نخوردم سر پا هستم با درد هام دست و پنجه نرم می کنم جلوی ظالمان ستمکاران و بی شرفان تسلیم

نشدم اینجا هستم

 


اگر این مطلب برای شما مفید بود با کلیک بر روی +1 به این مطلب امتیاز دهید