ترجمه و دانلود آهنگ dinle از ماهسون
ترجمه و دانلود آهنگ dinle از ماهسون
ترجمه و دانلود آهنگ dinle از ماهسون




فوق العاده | پیشنهاد برای دانلود    

ترکیش موزیک دی ال ، دانلود آهنگ های جدید ترکی،دانلود اهنگ ترکی با لینک مستقیم،دانلود اهنگ شاد ترکی،دانلود آهنگ های جدید ترکی 2015 ، ترکیه 2015،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود اهنگ های برتر ترکیه،دانلود کلیپ های ترکی ، دانلود آلبوم های جدید ترکیه

دانلود آهنگ های شاد ترکیه ، دانلود اهنگ شاد ترکیه جدید ،دانلود آهنگ های ترکیه ،دانلود آهنگ های جدید ترکیه،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه 2015،دانلود آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه غمگین،دانلود تمامی آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکی استانبولی،دانلود آهنگ های ترکی 2015،دانلود آهنگ های ترکیه ای جدید

برای دانلود آهنگ و مشاهد ی ترجمه به ادامه مطلب بروید.


  •  Download 

  • Dinle bu şarkım sana dinle

    گوش کن این ترانه ام برای توست

     

    Söyle nasıl sevdiğimi söyle

    بگو که ترا چه جوری دوست دارم

     

    Müptela oldum aşka seninle

    به عشق تو مبتلا شدم

     

    Kayboldum gözlerinde

    در چشمات گم شدم

     

    Uçurumsun sen bu bedende

    تو در این بدن دره عمیقی هستی

     

    Herşeyi bırakıp bir köşeye

    حاضرم که همه چیز را رها کنم

     

    Yanmaya hazırım ben

    و با تو

     

    Seninle ateşlerde

    در آتش عشق بسوزم

     

    Yanmışım sönmüşüm ellerinde

    تو دستات سوخته ام و خاموش شده ام

     

    Bitmişim tükenmişim gözlerinde

    توی چشمات تموم شده ام و از بین رفته ام

     

    Müptela oldum aşka seninel

    به عشق تو مبتلا شدم

     

    Kayboldum gözlerinde

    در چشمات گم شدم

     

    Uçurumsun sen bu bedde

    تو در این بدن دره عمیقی هستی

     

    Herşeyi bırakıp bir köşeye

    حاضرم که همه چیز را رها کنم

     

    Yanmaya hazırım ben

    و با تو

     

    Seninle ateşlerde

    در آتش عشق بسوزم

     

    Tutsak bu gönül sana tutsak

    این دل اسیر توست

     

    Yasak başkası sana yasak

    بودن با دیگری برای تو قدغن است

     

    Müptela oldum aşka seninel

    به عشق تو مبتلا شدم

     

    Kayboldum gözlerinde

    در چشمات گم شدم

     

    Uçurumsun sen bu bedde

    تو در این بدن دره عمیقی هستی

     

    Herşeyi bırakıp bir köşeye

    حاضرم که همه چیز را رها کنم

     

    Yanmaya hazırım ben

    و با تو

    Seninle ateşlerde

    در آتش عشق بسوزم

     

     




  
اگر این مطلب برای شما مفید بود با کلیک بر روی +1 به این مطلب امتیاز دهید