ترجمه و دانلود آهنگ  Belalim benimاز emrah
ترجمه و دانلود آهنگ  Belalim benimاز emrah
ترجمه و دانلود آهنگ  Belalim benimاز emrah


فوق العاده | پیشنهاد برای دانلود    

ترکیش موزیک دی ال ، دانلود آهنگ های جدید ترکی،دانلود اهنگ ترکی با لینک مستقیم،دانلود اهنگ شاد ترکی،دانلود آهنگ های جدید ترکی 2015 ، ترکیه 2015،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود اهنگ های برتر ترکیه،دانلود کلیپ های ترکی ، دانلود آلبوم های جدید ترکیه

دانلود آهنگ های شاد ترکیه ، دانلود اهنگ شاد ترکیه جدید ،دانلود آهنگ های ترکیه ،دانلود آهنگ های جدید ترکیه،دانلود آهنگ های شاد ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه 2015،دانلود آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکیه غمگین،دانلود تمامی آهنگ های ترکیه،دانلود آهنگ های ترکی استانبولی،دانلود آهنگ های ترکی 2015،دانلود آهنگ های ترکیه ای جدید

برای دانلود آهنگ و مشاهد ی ترجمه به ادامه مطلب بروید.


Belalım Benim

درد کشیدۀ من

 

Yoluna çıkmaya cesaretim yok

شهامت قرارگیری بر سر راهت رو ندارم

 

Her halin yolundan döndürür beni

در هر حالت من رو از راهت بر میگردونه

 

Şöyle bir bakmaya cesaretim yok

شهامت نگاه کردن به تو رو ندارم

 

Rüzgarin alevsız söndürür beni

نسیمی که از جانب تو می وزد آتش منو خاموش میکنه

 

Nasıl etsem bir yolumu bulamıyorum

هر چه می کنم نمی تونم راهم رو پیدا کنم

 

Seni bir başkasindan soramiyorum

نمی تونم سراغت رو از کس دیگه ای بگیرم

 

Ne yapsam içimden atamiyorum

هر کاری می کنم نمی تونم تو رو از درونم دور کنم

 

Aşkin hasretinle öldürür beni

حسرت عشقت داره منو می کشه

 

Belalım benim belalım benim

درد کشیدۀ من ، رنج دیدۀ من

 

Ah bu gönlüme helalim benim

آه ای تنها محرم این دل من

 

Kurtulamam derdimden günahlarindan

نمی تونم از این درد و عصیانت رهایی پیدا کنم

 

Günahlari boynuma vebalim benim

تمام گناهش وبال گردن من

 

Çaresız kalmişim çıkar yolum yok

بی علاج موندم رهایی ندارم

 

Sensız yaşamaya hiç umudum yok

بدون تو هیچ امیدی برای زندگی ندارم

 

Derdine düşmüşüm dertsız günüm yok

به دردش دچار شدم و یه روز بی دردهم ندارم

 

Hasret uzağindan öldürür beni

حسرت و دوریت داره من رو از بین می بره

 

 

 

 


  
اگر این مطلب برای شما مفید بود با کلیک بر روی +1 به این مطلب امتیاز دهید